4 sept 2007

Facebook

Helt ärligt, jag har inte tid med något som Facebook. Vem vet, jag kanske blir helt hooked en dag och vill veta allt om alla funktioner etc. men som läget är nu tycker jag det är rakt av alldeles för mycket för en heltidsarbetande (ja redan som halvtidsarbetande).

Dessutom må jag vara lite korkad men jag fattar inte hälften av allt, jag får en massa meddelanden om olika saker och så trycker jag och hamnar uppenbarligen fel för mest hamnar jag i ett ingenting. Jag har meddelanden i inkorg och på ngn ”wall” och folk delar ut karatesparkar och man skall rädda ngn och det är vampyrer och God knows what.

Att jag sedan stör mig på småsaker som att ”Bluttanblä och Viktoria blev vänner det och det datumet” dvs det datumet som jag accepterade ngns inbjudan till Facebook, ja det är ju helt stört, bör omformuleras.

Nä, jag trivs bra med att bara blogga, ni märker ju vilket ”mood” jag är på så det behöver jag ju inte uttrycka med ngn smiley.

2 comentarios:

Maria Agrell, Barcelona dijo...

Jag håller med dig. Facebook är too much. Är rätt passiv där.

Jag trivs bäst med att vara så gammaldags att jag bara bloggar ;)

Viktoria Löwenthal dijo...

Ja och det gör du ju bra så varför göra annat?!