11 dic 2007

Levi Levikus Marcer Löwenthal 35 veckor



Hmm...ser nästan ut som att de plockat fram de gamla fotona från Junias 35 veckors-eco. Stor bebis på väg, både enligt vanliga doktorn och eco-doktorn (you don´t have to tell me, han/hon sitter för fan lika långt upp som ner..), de tippar på att den idag väger runt 2800-3000. Junia vägde ju sina exakta 4000 då hon föddes så jo, det gäller ju att hålla ställningarna. Doktorn var glad; "Vem vet, fortsätter det på denna banan kanske du gör rekord och så hamnar vi i tidningen allihopa...hehe". Hehe för dig va.
När jag såg Junias 35 veckors-eco fick jag känslan av att det var en flicka, och ja, denna gång får jag känslan av att det är en...ja du, jag skriver det i ett mail och skickar till min yahoo och låter bli att öppna tills det är reality, or not.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

ooooooooh en sån liten gobit!!! JÄTTESÖT ju!! men lik Junia??? Tycker denna ser lite rundare ut..men svårt att minnas såklart! Får dock känslan av att du tror, och så tror även jag..att det är en liten tös till :-). Oroa dig inte för storleken! Alla vet vi ju dels hur många gånger de tar i i överkant och slutvikten nästan alltid är mellan ett halvt till ett helt kilo mindre. Skulle det sen vara en JÄTETBABY så tänk bara att allt kommer ut, på ett eller annat sätt! hehe..Min lilla, pyttesyster, fick ju ut sina klumpar, 4,8 & 5kg utan större problem!
Njut sista veckorna av din tid som 1-barnsmamma, för snart är denna tid ett minne blott!! KRAM Maria

Anónimo dijo...

Ohhh que lindas fotos de tu bebe. Se llamara Levi? no entiendo sueco pero no era el nombre que te propuso el FE? En la foto de arriba, tiene el perfil un poco parecido a ti... por los morritos... mhhhh. Que lindo/a.
Beso
Silvia