17 dic 2007

Bloggbefriad?


I fredags var min första dag som arbetsbefriad, äntligen, jag oooooorkade inte mer.

Det är en sak att gå upp 5.30 i vanligt tillstånd, något helt annat att gå upp i gravid-sova-urschligt-tillstånd. men nu är jag FRI att sova när jag VILL, eller ännu hellre NÄR jag vill (vilket innebär 23-02 PAUS i sovandet och sedan pu de igen (ja det var skånska det där gott folk!) vid 8-tiden till 10 cirka. Helgen har gått i ett töcken, när min kropp förstod att Nu NU ÄNTLIGEN kan vi börja slappna av, ja då slappnade den av ngt rent otroligt. Inte för att det kanske gjorde ngn märkbar större skillnad, från död och olycklig till död och lycklig, men jo, jag tror nog tex att Rogge och Junia märkte en viss humörskillnad.

Nu ska det bli andra bullar av, här skall kläs gran och..och..ja, det får nog bli dagens mission, man behöver ju inte ta till i överkant!

No hay comentarios: