20 dic 2007

Angående årets kalender

Jo, jag tänkte som så att för att följa den ekologiska trenden så tar vi och återanvänder 2007 års kalender, ni har ju alla en hel del foton på Junia och oss etc. så ta och printa ut dem och klistra över förra årets bild och sedan så blir det bara lite förskjutning i dagarna men det är ju bara att kryssa över och ta ett nummer senare. Och glöm för all del inte att Rebecca ska få fira sina 10 surt förvärvade skottår...

Ok?

Oh vad är det jag hör...samling på Möllan för demonstration, gå över bron, mot Barcelona, bränna bilar på vägen...Nämen snälla ni, SÅ viktigt kan det väl inte vara att få en uppdaterad version av Junia-kalendern????!!!

2 comentarios:

Rebecca Löwenthal dijo...

Jo,vi har redan gått. Därför försökte jag roffa åt mig Bomboms. Vi har liksom varit kalenderlösa 2007. Fast du kanske kan skicka den till någon som kan det här med datorer.

Anónimo dijo...

Jag har faktiskt precis installerat ny brännare med tanke på 2008-års kalender. För det var antagligen det som var felet redan då, när jag skulle bränna den till dvd och gå till Electra och få den tryckt där... eller????? Eller?