3 dic 2007

En underbar kväll väntar mig

Hemma från jobbet då jag är allmänt pest och pinig och sitter här och har tid att föreställa mig den UNDERBARA kväll som väntar mig; Junia måste tvätta håret samt få microlax. Detta är de två saker som får henne att skrika så mycket så jag allvarligt funderat på att gå upp till grannen och säga vad som är på G så att de inte tror något annat. Det enda som får mig att INTE göra det är att det verkar minst lika skumt att gå upp och säga det (typiskt massmördarsätt, hon som var en så trevlig granne, vi var ju helt övertygade om att det var lillflickan som opponerade sig för lite hårtvätt!!!).
Pratade med en kollega om de där gamla ringarna som man hade (ja jag i alla fall) när man skulle tvätta håret, det kanske hade kunnat vara något. Efter att ha letat och letat och även googlat på allt med "tvätta hår ring krans vatten shampo ögonen" så skrev min kollega till ett forum där hon är med och jo, ringen existerar fortfarande och finns jättebilligt att köpa på Göfab. Jaha. Tack. Sökte på Göfab och det närmaste jag kom en ring var att öppna ett eget Göfab-varuhus, annan info fanns inte.
Någon som ser en hojta till!!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Finns på Po.P, kanske någon som kan skicka en till er? Men funkar inte på min 2-åring, hon vägrar att ha den på sig:)