12 ene 2008

Sova sova



Idag har jag sovit hela dagen. Och i natt sov jag riktigt bra. Och som det är nu skulle jag kunna fortsätta att sova.

Så ni får ta mig som jag är just nu, sömnig och utan något att säga. Tänker inte ens på ngt intressant.

Vi orkade inte göra frukost i morse (mycket pga att ingen orkade ta itu med disken i går kväll) så vi gick på fik istället. Och njöt av sista tiden i tresamhet.

Och ute var det iskallt och vinden ven (ja ja, spanjackaskallt, inte malmöpissigt).

Och nej, nu finns det ingen återvändo, nu MÅSTE vi ta itu med städning och omorgansiering, annars kommer jag få riktig panik.

2 comentarios:

Rebecca Löwenthal dijo...

Har själv sovit 14 timmar, efter att inte ha sovit på två dygn. Det var riktigt skönt och jag känner mig nästan som en hel människa igen.

Anónimo dijo...

Sova är underbart och nästan det bästa som finns. Efter att ha sovit ser man liksom livet ur ett annat perspektiv. Hoppas lägenhets städningen går bra.

Helena