20 ene 2008

Magen är kvar ännu...


16 comentarios:

Anónimo dijo...

ja jävlar det är den!!!

KARLAVAGNEN dijo...

Kul och samtidigt jättefin bild!
Nu håller jag tummarna för dig!

Eva dijo...

Fin bild!

Unknown dijo...

Lyckat till Vicke! Hoppas du fått vila mycket i dag! I morgon kväll är du tvåbarnsmamma!
Puss och kram!

Anónimo dijo...

Lyckat till inatt-imorgon eller när det nu blir.
Kramar Hanna

Anónimo dijo...

Lycka till, Nima hälsar att hon tror att bebisen är en liten flicka till!!

Tusen Pussar Emma

Anónimo dijo...

Så var Dagen D äntligen här!! Har tänkt på er från att jag slog upp ögonen...och sitter nu på jobbet och väntar på SMS:-)Fast...med min egen födsel i minne...så tror jag det tog över 3,5 timmar innan vi kom på att meddela oss till omvärlden...UJJJJJJJJ vad oroliga mina föräldrar var!!! Vid planerat snitt, tror ju alla, inklusive vi själva, att ca 30 minuter efter borde man väl få iväg ett SMS till nära & kära...men det händer ju så mycket runtomkring!! Jag får nog snällt vänta ett tag till..men den som väntar på något gott....Försöker med lite telepati i allfal....VIK....SKICKA SMS NUUUUUUUUUUUUUU!!! PUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSS/Maria & co.

Sara dijo...

En lillasyster till Junia!!!!! Cirka 4100 gram! Alla mår bra. Då slipepr de alltså inte ifrån namnproblemet..... Tjoflöjt!!!

Anónimo dijo...

GRAAAAAAAATTTTTTTTTTIIIIIIISSS!!! GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu är ni 4 i familjen!!! Vi ses ikväll!! TJOHOOOOOOOOOOOOO!!!!/Maria,Selma, Dome

Eva dijo...

Ååååååååååååååååååååååååååååå grattis! *Tårögd*

Anónimo dijo...

Alaaaaa quina panxa!!!!! estás muy guapa!
Aprovecho la ocasión para felicitaros a ti y a Roger por el nuevo bebita, ah, y a Junia también, que ahora ya es la 'germana gran'!
Un beso

Anónimo dijo...

Viktoria y Roge les felicito por el nacimiento de la segunda nena (Levina?).
Bueno Junia, a partir de ahora en adelante pasas a ser la hermana mayor,
entonces a difrutar de tu hermanita "la gordita" segun los rumores malmoeitas.
/Pablo

Anónimo dijo...

GRATTIS TILL FLICKAN!!!!! :-D
Så roligt med en flicka till! är så nyfiken på att se hur hon ser ut!!!!

Anónimo dijo...

Stort grattis! Jag som just skulle hota med att du kanske blir den första i historien som förblir gravid för evigt!!!

/terri

Monica dijo...

Grattis! En tjej till, minsann! Hoppas allt är bra och att du fick min hälsning igår av Helena!!!

Anónimo dijo...

Vad mysigt med en tjej till :) Nu väntar vi pà namnet. Vad ska hon heta? Maria sa att ni funderat pà Gala oxà. Jag känner en liten flicka som heter Gala och det tycker jag är jätte gulligt. Adina är oxà fint. kram mari, xavi, elsa och max