29 ene 2008

Gala-komplott

Hmmm..I förmidags åkte mormor Lena och ja, jag tror Gala har dragit oss vid näsan. Hon har ju varit så snäll och sovandes sedan hon föddes, och jag hade tänkt ägna mig åt att uppdatera bloggen hela kvällen (från det att Junia somnat alltså) men TJI och jag menar verkligen TJI fick jag.
För vem har jag här som värsta gnölbebisen?! Vem gnölar nåt så in i norden så det inte går att koncentrera sig? För att inte fråga sig vem som skiter stup i kvarten och därefter är sugen på mer tutte och mer tutte!!

Hon har bara varit skenbart snäll medans mormor var här för att hon visste att med mormor går ryktet om förtjusande snäll bäbis till norden, och så kan hon lugnt börka tracka mig sedan...

Men jag kommer igen!

Nu kommer Rogge snart och ska steka räkor i vitlök och får jag energi av det så kommer den utlovade uppdateringen, annars - not!

9 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Here is looking at you kid!

Anónimo dijo...

Blicken tyder på att den lilla damen inte tänker låta mamma blogga och sköta sitt - Gala vet nog vart skåpet ska stå och det blir morsan snart varse om.
Helena

Rebecca Löwenthal dijo...

Stackars stackars Rogge. Nu har han alltså fått tre stycken med samma envisa, uppfodrande blick. Kan inte vara lätt...Jäkligt söta, men envisa som synden.

Anónimo dijo...

sötare bebis får man leta efter, men kan inte hjälpa att jag blir lite avundsjuk på knorrande! Nu vill jag också höra lite knorr...
Hon ser så gulligt envis ut!

Anónimo dijo...

Det s�ger sig sj�lvt, f�r att kunna beh�lla s� vackert rundade kinder kr�vs det bara en sak mat, mat och �ter mat. S� hon m�ste ligga i �ta ofta och lite mer d� och d�. Men riktigt s� lurig som hon ser ut p� bilden h�r kan jag inte minnas att jag tyckte hon verkade. Det kanske �r som man s�ger att andra egenskaper kommer fram n�r man tar foton.

Anónimo dijo...

Mhhh que linda la nena!Y que cara de cotilla,y de querer conocer el mundooo.
Besos
Silvia

Vad blir det för mat? dijo...

Åh!! Gud så söt och klurig!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! /smygläsar-Hanna

Anónimo dijo...

Varför ser min kommentar så konstig ut? Är det mitt fel, och i s f vad har jag gjort?

Viktoria Löwenthal dijo...

Tack//gracias! Ja verkligen klurig bebisblick, shittamojja om vi får en till Junia!!!!

Mamma, du har säkert fått ngn fråga om att "tillåt att din dator I don´t know what eller vad" och så har du inte läst utan bara tryckt NEJ eftersom du är en kategorisk nej-sägare... : )