7 ene 2008

Julslöa

Sorry to say men Gud vad ni är dästa gott folk!
Inte bara på min blogg utan även på många andra är den totala avsaknaden av kommentarer ett faktum. Är det så illa som det ser ut, dvs att ni sitter på jobbet och kommenterar och att ni nu eftersom ni varit lediga inte är uppdaterade? Idag har ni respit, första dagen på jobbet för många och därmed många mail att läsa igenom och organisera men jag väntar mig verkligen en drös kommentarer i morgon, ok? Jag har ingen känsel i fingrarna, halvligger för att hitta en någorlunda skön ställning och har en unge som vrider sig sju varv i timmen (normalt?) vilket faktiskt börjar göra ont nu, bebin är för STOR för att böka runt så mycket. Och ändå gör jag ALLT för att hålla bloggen uppe.
Så det så.
Nu ska jag preppa en tallrik med apelsin och se what´s left av de tragiska nyheterna idag.

8 comentarios:

Anónimo dijo...

klart det ska kommenteras... eller vinkas iaf. stressad över att jag måste sova några timmar innan jag ska upp igen dock (3 dagars kurs västra själland), MEN eftersom det är så underhållande att gå in & läsa vad som händer hos dig & de andra coolingarna i katalonien, så kommer här en kommentar. om absolut ingenting... knus!

Rebecca Löwenthal dijo...

jag tycker det luktar skunk...vi läser och läser, men ser ingen anledning till varför vi måste kommentera. hallåååå. vi är smygfluktare i ditt liv och du har valt alldeles själv. fast det är klart, det är fortfarande väldigt mysigt att ha dig här i bloggvärlden. vi ser och vi vet, men vi låtsas som att vi inte finns. stora kramar

Sara dijo...

Här samlar man ihop sig och ska kommentera det utlovade tisdagsinlägget - så finns det inget!!! Vad händer i Vilassar idag?

Anónimo dijo...

Go Girl, bara på oss ehhe dem!!! Vet ej om du har fått vår lilla julklapp av emily än men jag vet jag glömde en sak... men lugn det kommer mera...bättre sent än aldrig, eller hur?

Hoppas jag inte har förvirrat dig, det låter ju lite snurrigt,

Puss Emma

Anónimo dijo...

Babyn kan vänta tills den 20, tycker jag, ingen post med hyreshöjningar idag, tänk på mig som alltid gick två veckor över tiden, ha tålamod - så lovar jag att kommentera varje dag kan det vara till någon hjälp och uppmuntran, verkligen????? Tack för alla fina bilder på sista tiden, det är mycket kul för mig som inte sett Junia på länge och snart ska få träffa henne. Hon ser väldigt mycket ut som "stor flicka", det som hon utgav sig för att vara redan i augusti, men som väl inte riktigt var med sanningen överensstämmande då....Många pussar

Anónimo dijo...

även på The Office håller vi oss updaterade på vad som händer i V/R familjen. min morgon rutin: startar datorn, loggar in på podden, öppnar outlook, öppnar URSA, öppnar Oracle, och medans allt tänker och öppnas etc så surfar jag in på LÖWENTHAL bloggen och läser det senaste i ert liv.
Jag tycker att bäbin ska heta Vera om det blir en flicka (fast då blir hon väl kallad "Bärra" av katalanerna) Eller varför inte Mari ;) - det klingar fin fint

Sara dijo...

Gud så många vi är som smygläser Bloggen, och som plötsligt känner oss manade att kommentera!!

Viktoria Löwenthal dijo...

WEI!!! Ni fick fart!
Nu ska jag springa och hämta Junia men TACK för det alla! Känns ju väldigt mycket roligare så.