16 ene 2008

Fetaste bebin


Och när jag säger så så menar jag inte fetaste bebin som i fetaste partyt eller fetaste lägenheten. Jag är skåning, och menar därför FET som i FETT fet!

Jamen kolla in de här kinderna!!! Mazarin hamnar i klart underläge (ja för er som har svårt att tyda sådana här bilder så kan jag säga att denna bild INTE hör till de enklare, för eftersom kinderna är så stora så tappar man verklighetsuppfattningen lite grann...). Fast Galera tror den kommer vara mindre än vad Junia var. Vi får väl se. Ser inte lika kinesig ut heller men det är väl för kinderna, finns väl ingen plats alls kvar.

5 comentarios:

Rebecca Löwenthal dijo...

Och jag som precis spelat av Mazarin och Dartanjang till Junia, som kommer med Sara och den unga adelsmannen (?). Vilken hit! Och nytt namn har ni ju nu - Mazarin. Kan Rogge säga det tro?!

Viktoria Löwenthal dijo...

Haha, jorå, rogge ville mazarin redan i början. men det är väl ett pojknamn..eller? fast levi känns nästan för elegant för denne fetis...

Anónimo dijo...

Mazarina!? SÖTASTE GOASTE ÄPPELKINDER jag sett någonsin!!! Mmmmmmmmmmmmm vill ta en tugga NU!!!
Ser ut att må prima lilla Mazarina!
/Maria

Anónimo dijo...

gud vilka söta kinder!

Viktoria Löwenthal dijo...

hehe, jo, rätt gulliga när jag kommit över chocken. Rogge sade: Men tänk om det är en kille!!! med de kinderna! Och liknar dig! Det är nog inte så fint som på en flicka..då är det liksom gulligare..

Hmm...vad ville han ha sagt med det? Att vår bebis inte får bli en kille eller att han hoppas att den inte skall likna mig? Han tror alltså inte på min kapacitet som manlig förförare?