16 ene 2008

Dödlighet



Ibland, och ja, tyvärr allt oftare ju äldre man blir, så slås man av sin egen dödlighet. (Tack sara! Shit, hoppas de inte hunnit läsa bloggen ännu...)

Till mitt möte med Dr Galera i morgon skall jag ha med mig ett undertecknat papper inför kejsarsnittet, ett dokument där jag talar om att jag är medveten om de risker som föreligger och alla komplikationer som kan uppstå.
Texten är inte på minsta vis förskönad utan fullständigt klar och redig och talar i korta ordalag om olika hemska scenarion.

Ibland är det bättre att inte läsa igenom utan bara skriva under, för vilka val har jag?

2 comentarios:

Sara dijo...

Slås man av sin egen odödlighet? Så fint att i sin blogg proklamera sin egen odödlighet!!!!!! VAd säger gudarna om det? Ändra till baka till dödlig så blir du odödlig.

Anónimo dijo...

Hola guapa,
Has firmado el documento ahora? o sea q ya es seguro q en principio sera una cesarea programada? cuando, era el 29 no?
Besos
Silvia