13 ene 2008

Så fint och ingen födsel

Hepp, närå, än är vi inte igång med födsel, bara röjning.
Det har röjts här ja jävlaranamma och FY FAN vad skönt det är att ha allt på plats, i lådor, uppe på hyllor, här råder fullständig ordning Ann Stevens-ordning (och det ni, gott folk, det ska ni veta att det är ordning!!!). Någon skulle kunna väcka mig tre på natten och fråga efter kabeln till det gamla Nintendot, eller varför inte efter Junias långkalsonger strl 78 och jag LOVAR - jag kan tala om exakt var de ligger! Skulle kunna köpa en GPS bara för den här lägenheten, du rattar in "morgonskor för gäster" och ZOOFSH!!! så har du en enkel liten vägbeskrivning, FANTASTISKT!
Och så har jag passat på att fixa lite extra vuxen-poäng på vägen, har numera ett "vika-tvätt-bord" ute i galerian (grovköket fast spansk variant = utomhus under tak), känns otroligt vuxet måste jag säga, bara en mangel som saknas!
Men, för säkerhets skull bör man kanske spara något projekt typ "svabba-golven" så att bebin inte får för sig att den kan komma ut nu, de har ju en viss förmåga att uppfatta sådana vibbar. Den kan gott vänta ominte till den 21 så åtminstone till den 20 så att mormor Lena hinner hit.

No hay comentarios: