6 may 2008

Vilka är brudarna?



Jag säger till Junia:


-Jag vet allt två tjejer som skall bada ikväll!
-I vårt hus?
-Haha, ja, vet du vem jag menar?
-Nä du!
-Nä men gissa Junia, vem tror du det är som skall bada ikväll, två stycken som är riktigt lortiga.
-Mutel? (Galas gudfar tillika min bror, alias Kemal Ataturk. Författarens anmärkning)
-Nä, två tjejer sade jag ju.
-Tant Elena? (Pappas sambo)
-Nä, kom igen nu Junia, tänk! Det börjar på Jjjjjjjjjj...
-???
-Jjjjjjjuuuu....
-???
-Jjjjuuuunnnnnn
-John Blund!!!!!
-Öh..njae...Junia! Och den andra är Gggggggg...
-???
-Gaaaaa....Gggggggaaaaaalllllllllllllllllllll.....
-Doktor Galera!!!!!! (min gynekolog, han som förlöste både Junia och Gala).


John Blund? Doktor Galera? I vilken värld lever hon?

4 comentarios:

Anónimo dijo...

O Gud så roligt detta var. Längesen jag skrattade så här rakt ut o verkligen inte kunde sluta :)

KARLAVAGNEN dijo...

Hahaha! I en kön-lös värld. Eller så har ni olika smärttrösklar vad gäller personlig hygien.
Fa el suec

Anónimo dijo...

Tack för det skrattet, det har annars inte varit så mycket skrattande det senaste dygnet kan jag säga. ring mig gärna om du ser detta. Puss.

Anónimo dijo...

Vad härlig hon är Junia. De undrade här pà The Office vad jag skrattade sà gott àt.