27 may 2008

Vanligt?


Är det många av er som använder underkjol? Ja jag menar en sådan där riktig Askungeunderkjol, vid som står rakt ut av sig själv. Kollar ibland lite på Tradera (har fortfarande aldrig köpt ngt) och bland deras "favoriter" just nu fanns denna underkjol att finna. Hmm...hur står det till där uppe i norden? Har ni det tråkigt i väntan på sommaren? Eller var det poängen jag missade, jag som trodde Sverige var tråkigt och flyttade till Barcelona, jag visste inte att vägen till lycka och glädje låg i att införskaffa en sådan här..

Ja ja, vill ni lägga ett bud så finns den på: http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=64936458 och hittills är det Nyckelpiggan (jo, det var med två g) som lagt högsta budet..
Ha ha, såg nu att bland deras guldkorn (ja så hette det, inte favoriter, favoriter är ett för alldeles tarvligt ord förstår jag nu) fanns även en rysligt ful "dekorationskudde" av Versace, och det är mitt alias tia Ramona som säljer den.

2 comentarios:

Redaktionen Tidningen Varför dijo...

För övrigt har Tidningen Varför skrivit om alias. Också.
http://tidningenvarfor.blogspot.com/2007/05/vad-r-det-fr-fel-p-er.html

Viktoria Löwenthal dijo...

din blogg är bland det roligaste jag vet, ska komma ihåg att gå in oftare.
vik alias mama