23 may 2008

Haspel och svammel

UUUUIIIII!!!! Jo så skulle mitt liv kunna sammanfattas just nu.
Tusen och åter tusen projekt och tankar och planer i huvudet (pannan höll jag på att skriva, ja ni ser hur det är!) och samtidigt njuter jag för fullo av min egentid med lilla Gala. När hon somnar skall jag sätta mina tusen planer i verket, blogga allt det där intressanta jag tänkte samt diska, städa, plocka (oh Alva, kom hit och PLOCKA!) och duscha. Och i stället gör jag INGENTING. Slösurfar. Hit och dit. Läser spännande och ospännande inlägg men har plötsligt inga synpunkter alls.
Och om jag har det så är jag sedan för slö för att formulera mig och surfar glatt vidare, läser om Britney som blir räddad av Gibson (HJÄLP!! MEN ALLTSÅ PÅ RIKTIGT!!!) och Pirelli (eller Perelli, hmm..nu vet jag inte) och får höra att hon ser ut som en transa i senaste Hero-videon (jo hon gör faktiskt det, hon har skuggmustach, kolla själva: http://es.youtube.com/watch?v=nR1MkfhbHO0 och skall vi snacka transor kan vi lika bra checka min favorit, snygg som få: http://es.youtube.com/watch?v=pdZi84F-Fsk&feature=related Viva la Diva, Dana International).
Och nu vaknade Gala och vi skall hämta Junia så jag får komma till saken senare.

No hay comentarios: