2 may 2008

Dessa val


Något av det värsta jag vet är vargatimmen. Om jag har oturen att vakna då ligger jag ofta vaken länge och grunnar (mmm...vilket härligt ord GRUNNA är!!) på livet, val man måste göra, motgångar, svårigheter etc. Sällan är det något positivt som dyker upp där i gryningen. Sedan vaknar jag och då känns oftast allt helt ok, i alla fall överkomligt. När man ammar är det svårt att undvika vargatimmen, den är en klar favorit för bebisar, både att födas till och att bli matade vid, hjuh! På sista tiden har det blivit att jag vaknat och sedan varit vaken i flera timmar, ibland hinner både Junia vakna och somna om och Gala vakna för nästa morgon-pica pica.
Beslut måste fattas och ja, man får väl se det som så att man får vara glad att man tillhör en minoritet i världen som faktiskt HAR ett val.

No hay comentarios: