27 may 2008

Hurra! Nu skall svenskarna få sin egen jättedildo!

Läser i DN (jo visst ser ni, idag behövde jag annat än Aftonbladet, mitt nya seriösa arbetslösa projektgalna och glada jag!!) att mannen som gav Barcelonaborna en egen fantastisk supergigantisk dildo (gå in och kolla på http://www.jeannouvel.com/ under Torre Agbar i Barcelona, väldigt cool sida ur arkitektsynpunkt, eller ja, det är ju inte jag rätt röv att säga men vad jag vill säga att även för en som jag som INTE är ett DUGG intresserad av arkitektur så är sidan så cool att den är värd ett besök) nu skall ta sig an slussen. Eftersom Slussen liksom är lite mer plan och utbredd kanske det kunde vara fint med en stor vagina där, tycker ni inte?

2 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Dör av skratt!

Viktoria Löwenthal dijo...

Ja det verkar du ha gjort..jag har blivit bortskämd med dina dagliga kommentarer..har du en annan?

: )