3 may 2008

Men vi hade det trevligt ändå





Förr i tiden hade jag säkert blivit arg för det där med tårtan, problem med mitt påtvingade perfektionistjag men visst - jag jobbar på det.
Så trots oätligt tårta (njae, Junia och Rogge åt, men med tanke på att jag åt buljongtärningar som liten i brist på annat - de hade ju ändå guldpapper...) så fortsatte vi att vara glada och fira vidare. Rogge hade köpt en pinyata, dvs en pappersbox fylld med godis och grejs, så den drog vi sönder som man skall och hade liten frukostfest : )
Junia ville INTE vara med på bild, fåfäng som hon är.

4 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Junia har större personlig integritet än övriga familjemedlemmar tror jag. Jag förstår henne.

Rebecca Löwenthal dijo...

fast lilla mazarin ville vara med ser vi. trots att det mest är kinder.mjölken måste ha blivit fetare av influensan tror jag minsann.

Anónimo dijo...

alltså - är det där på bild nr tre min dotterdotter Gala? Mazarin i kvadrat!!!! Det ska bli jätteroligt att få se dessa kinder live snart. Puss.

silvi dijo...

Hola guapa!
Muchas felicidades! :)
Espero hayas tenido un dia estupendo!
Besitos
Silvia