27 may 2008

Ambitiöst? Överambitiöst? Galet?

Ja jag har ju lite hemliga saker som jag pular med vid sidan av bloggen, det som skulle kunna gå under arbetsnamnet "Mitt nya liv".
Till det behöver jag nu göra en hemsida och det har jag faktiskt aldrig varit i kontakt med (att göra alltså) tidigare men det skall väl gå? Skall det väl?
Hittade en sida där de förklarar väldigt lättfattligt hur man gör, ja så simpelt att man börjar undra om det verkligen kan vara korrekt, känns som att det är ngt lurt så lätt det är!
Om det finns någon där ute i cyber som kan om saken och som vill mig väl så kan väl ni klicka in er på http://gorahemsida.se/ och se om det verkar vettigt. Gratis var det också.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Jag har gjort min hemsida med snabber, som fanns omnämnda på din länk. Det har varit bra för mig, vet dock inte vad du har för krav?!

Viktoria Löwenthal dijo...

krav..tja, lite snygg, ren, enkel, inget konstigt och inte se ut som att jag fotograferat papper (förstår du vad jag menar då?).

får jag kolla din hemsida? elelr är den för privat bruk?

Anónimo dijo...

www.traduc-ci.com
Den är inte riktigt klar ännu, men du ser pâ ett ungefär...

Viktoria Löwenthal dijo...

Jättefin ser den ut!
Och jäkligt bred service, inte illa, hur i helsinge fick ni med isländskan? kan du det?

En liten observation: jag tror ni missat korrekturläsa på korrektur under Att anlita oss, det står korrektyr. Sorry men bättre säga det nu än senare när den släppts "live", eller?

Tack för titten!

Anónimo dijo...

Ska genast kolla och rätta! Tackar för detta. Vi är tre tjejer som ska jobba. Det är inte jag som kan isländska, danska, tyska eller franska... och inte svenska heller tydligen... Ännu vet jag inte hur mycket vi kommer att anstränga oss att få jobb, jag hoppas ju på att få bli anställd någonstans. Det verkar liksom säkrare när man har två barn att försörja. Men kanske går det bra och man kan leva på det?! Jag har några kanaler jag ska satsa på och vi får se hur mycket det blir i slutändan. Men visst ser hemsidan ok ut?! Vad är det du tänkt göra? Är väldans nyfiken nu!