26 may 2008

Junia försöker (diskret) att väcka kompisen Selma

VARNING: MEST FÖR FAMILJEN DÄR UPPE I NORDEN SAMT JUNIA FANCLUB (i San Francisco och Madrid)
Selma låg och sov siesta (får man INTE säga i katalonien, det är andaluserna som sover siesta...) och Junias tålamod tog till sist slut. När jag sade åt henne att sluta störa sig svarade hon förnärmat: Men mamma jag sjunger ju bara!!
Tyvärr ser man inte så mycket för jag var tvungen att filma i smyg (jag blev ombedd att gå) så det är ju tur att man har en master i dokumentärfilm i bakfickan och kan det här med "flugan på väggen" och "flugan mitt i soppan"-konceptet.


3 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

PRIS FÖR UTHÅLLIGHET GÅR TILL JUNIA SAMT YTTERLIGARE ETT FÖR SKÖNSÅNG!!!

Viktoria Löwenthal dijo...

Hon bugar och tackar! Visst är dte fint! Spindel spindel Rocke...

Rebecca Löwenthal dijo...

Selma måste sova med specialgjorda öronproppar för att inte vakna till denna ljuva stämma. Blinka lilla stjärna drogs ihop till en och samma mening, trollmor fick bara en kittel. Hostar hon med flit också tro?