13 nov 2007

Sjukt nice


Nu fick jag (nåja, vi, rogge står med på "till") paket IGEN!!

Stort och grönt och bulligt och nice, och det första jag ser när jag öppnar det är de välkända Marabou Mintkrokantfärgerna grönt, gult och rött..

Inte nog med det, här finns ngt för var smak, senaste Lasse Winnerbäck-skivan MED DEDIKATION!! She did it again, den där Helen..helt fantastiskt. Lasse och jag är ju typ supertighta nu, två skivor med dedikation (jo Lasse, du får gääärna komma förbi på en drink på terrassen eller två om du, mot all förmodan, skulle ta dig längre söderut än till Linköping) till Vicke i Barcelona (fast Barcelona trillat av på denna då jag skrapar vuxenpoäng och flyttat till lugn och stillsam by..).

Och så en fin giraff till Junia som egentligen skulle vara en t-shirt med Turning Torso, ja så kan det bli i denna förvirringens tid.

Vad mer vad mer, joru, inte fy skam att få skickat till sig: Möllebladet - programtidning för Skanör-Falsterbo Idrottsförening, full av idel gamla kändisar, tjohooo!
Och sist men inte mist, senaste best-sellern i svea, snabba cash, man vill ju hänga med i turerna kring Stureplan. Jasså inte..nehe, jo men JAG vill nog det. Kox, latinos och krim, och självklart lite juggefasoner, jammy! Om den slår den jag läser nu, Undantaget av Christian Jungersen, ja det vete fan. Fängslande och spännande från sida ett.

Men alltså, vilken fantastisk dag, paket igen, det ni!
Tack Sötaste sööötaste Helen, som vet att Catalunya stavas just så!

Klagade precis till Rogge att jag har andningsproblem och att det måste vara bebin som ligger och trycker, men det KAN också vara ett 200 grams choklad (minus en rad som ligger kvar och skämms i påsen), vem vet. Han var ädel nog att inte nämna det.

No hay comentarios: