6 nov 2007

Ett paket!



Det finns en sak som är trevligare än det mesta och det är att få paket, riktiga paket, i brevlådan. Sedan jag flyttade till Spanien har jag fått fler paket än i hela mitt liv sammantaget, fantastiskt fantastiskt!

Innehållet har varierat kraftigt men Marabou choklad är en klassiker, för att inte tala om när mamma & Co;s julpaket skickades tillbaka hela vägen till Sverige (lyckades dock ta sig till tullen som ligger precis bredvid mitt jobb på WTC) då det innehöll brandfarligt/explosivt innehåll i form av tomtebloss.

Nu var det dags igen, och varför det tagit så lång tid att plita ner det till bloggen beror på att jag alltid har för höga pretentioner och att det numera är oföreneligt med mitt sömniga tillstånd och läggning klockan 20...Denna gång sket det sig på att jag ville fota det fina paketet och lägga upp en bild på det här, men så har jag en ny rutten kamera (Nokia N70 med vodafones egna jäkla skit-software) som jag ännu inte synkat med min dator och bla bla bla så blev det för mastigt och jag föll på mållinjen var kväll.

Idag är jag också döende, och jag ligger redan i sängen, men med tre veckors semester i sikte (ja inte bara i sikte - DE HAR FÖR FAN BÖRJAT NUUUU!!!!) så har jag orkat ladda hem skiten och fått in fotona i datorn. Då upptäcker jag att

A) Kvalitén på fotona i allmänhet är mkt sämre än med min sony ericsson från nittonhundrafrösihjäl
samt att

B) Av det lilla man ser så ser man faktiskt min adress rätt tydligt och ja, vi är ju du med varandra vid det här laget men det finns faktiskt gränser för intimiteten (oh, på tal om intimitet och närhet så påminn mig om att jag ska skriva om idioten den stora konstnären Falkman och hans sinne för intimitet, det kommer det kommer).

Så, i paketet ligger i alla fall senaste cd:n med Coolaste Heidi Nosnetboy Mortenson samt en t-shirt från densamme och ett handskrivet brev!! En trippel!! T-shirten får jag spara till ett senare mindre bebismagetillfälle men skivan går på högvarv i bilen.

Tusen tack SÖTA söta Heidi !!


2 comentarios:

Anónimo dijo...

Coolt med paket! Men kan man inte få ett litet smakprov?? Innan man köper grisen i säcken så att säga... ;-) Hoppas du NJUTER av första semesterdagen i det STRÅLANDE HÖSTVÄDRET!! Själv skall jag snart ner på Necora och äta Mairas!! MUMS! Vi hörs snart! KRAM OCH NJUT - DET FÖRTJÄNAR DU!!!

Viktoria Löwenthal dijo...

smakprov finnes, kolla på sidan jag pasted och ladda hem smakprov, annars på youtube.com eller på myspace.

Necora...saknar inte...