28 nov 2007

Freestyle - Nattens Dockor

Morn!

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Har du inte snackat med morsan än? Det sa du ju att du skulle göra, kan ju inte bli annat än ett nej.

Anónimo dijo...

Alltså, vet han inte att vem som kan läsa här? Vad gäller saken? Jag antar att morsan är jag?

Viktoria Löwenthal dijo...

hhahahaaaa, hooohohoooh ahhaaaaaaaaa

paranoid judemorsa!!!

det är ju magnus uggla, be nut citera!

Anónimo dijo...

OK, bortgjord, för att jag inte kan rabbla filmrepliker hit och dit, men visst, erkänner att jag trodde att jag var en familjehemlighet på spåren.

Monica dijo...

Vicket sound!!!! Vilka frisyrer....(på killarna...!)

Viktoria Löwenthal dijo...

Jamen visst är det gött! Jag älskar filmen G, har den till och med på video...skrafsig kvalité men NJUTNING på hög nivå : )