20 nov 2007

Året var...2007





Kollade runt lite på jobbannonser (näää, inte skulle väl jag söka efter annat jobb, detta är i rent studiesyfte, som alltid antropologen i mig som letar efter nya kulturella upplevelser och kickar) och HÄPNADE då jag såg följande:

We're looking for a midget for this saturday night. We are a new company and this will be for our launch party. We'll need you to be there, party, chat and mingle with people and promote our company. If you're interested please send me a pic of yourself and what you would like to be paid for these few hours work saturday night. Thanks so much
Id#: B6299456 [
?] Envía un email al anunciante:
suitelife.es@hotmail.com

När jag jobbade på Moog lärde jag känna en kille som väl var en tvärhand hög och jag kommer aldrig glömma när han berättade att han jobbade som Chucky i spökhuset på Barcelonas tivoli uppe i Tibidabo. No comments.

No hay comentarios: