22 nov 2007

Nu när man fått gay-flirt-tips - ja då ska man ut och resa!

Fattades bara det, nu ska jag bli tillfrågad om mina stackars pelargoner bara jag sticker ut näsan...Eller vänta, det där lät lite drygt, som att alla skulle stöta på mig, höggravid kärring som jag är...dream on dreamer..

Men om ni nu mot all förmodan skulle lyckas få till det efter Aftonbladets raggningstips, skriv inte om det i era bloggar eller i ngn krönika, för jag vet faktiskt inte hur Herr Westgårdh skulle reagera då, att man uppmanar till homosex när det är det mest naturliga i världen att kvinna och man parar sig och inte tar betalt för det och helst inte njuter (i kvinnans fall) och bla bla..

Nej, nu ska jag ta itu med ngt av mina projekt, bebin har hängt sig som ett litet ettrigt spöke, mellan mina två nedersta revben har han kilat in sina beniga fingrar och sitter där som en kil vilket gör det svårt att sitta ner. Sluttjafsat från min sida. För mycket tid = För mycket blaj.

No hay comentarios: