20 nov 2007

Lisa Wixell - av intresse för alla Barcelona-bor (eller besökare)

Här satt jag precis och tänkte att jag MÅSTE ringa till Lisa för VART har hon & familj tagit VÄGEN och så SMACK rakt upp i fejan fick jag en inbjudan till the big opening av hennes boutique! Och då föll ju allt på plats! Tänk vad vissa hinner med, skulle jag öppna en affär hade bara tanken ATT öppna tagit ett år eller två, och att sedan få igång verksamheten, ja du, pensionsvarning innan dess. Men, TUR att inte alla är som jag.
C/Flassaders 27-29 i Borne (löper mellan princesa och passeig del born, next to calle rec)

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Lisa Wixel ska öppna butik här. Wow! Jag anmäler mej som din väninna i fall du letar efter någon att mingla med på invigningen :)
När öppnar butiken sina portar till allmänheten?

Viktoria Löwenthal dijo...

Vill du komma med mig imorgon? klockan 20?

Anónimo dijo...

Nej men SKIIIIT! Xavi har redan en middag inplanerad för imorgon. ska se om jag kan fixa en kängru. återkommer.

Anónimo dijo...

men vem är nu denna Lisa?
Jag vill också gå på invignings-mingel!! även om jag inte ens vet vem denna Lisa är :-)
Maria

Viktoria Löwenthal dijo...

Jo, jag tror nog du om inte annat så hört mig tala om Lisa. Men du är så välkomment att haka på. Nu är det dock JAG som inte har ngn känguru så det måste jag fixa, jag tar inte favorit i repris från gårdagen även om det var trevligt, men besök i vuxenvärlden ska vara just det, besök i vuxenvärlden.

Anónimo dijo...

tjohooo, jag har fixat kängruuuu!!!! meddela hur det blir i kväll.