17 jun 2008

FEEDJIT Live Traffic feed

Västervik, Madrid, Stockholm, WOW!! I love it! Som bloggare vet man ju inte vem som läser och de flitigaste läsarna är definitivt inte alltid synliga i kommentarer.
Med feedjit (syns längre ner på höger sida) kan man nu i alla fall spåra var folk kommer i från och jag är nu alldeles fascinerad (tja, det var ett bättre val än att skriva obsessed) och hoppar in och kollar vilken del av världen som är inne och dessutom hur eller varifrån de kommer (om någon t.ex sökt på google på ngt som jag skrivit om och fått fram ett av mina inlägg så syns det).
Kontrollfreaket Viktoria är glad som en lärka, nästa steg vore om jag kunde se er med dold kamera, fantastiskt (jo men jag är ursäktad, vet inte hur många poäng i antropologi jag har men tillräckligt för att jag kan titulera mig Viktoria med Rätt att Snoka). Fantastiskt.
Hej och välkommen Gävle! Ursviken (gravid?)! Sollefteå!

2 comentarios:

Lilla A dijo...

*Haha!* Så nu får ditt FBI-DNA sitt lystmäte;) Kul grej!

Anónimo dijo...

Hur lägger man in feedjit? Var i designen?