2 abr 2008

Tro inte allt du hör!



Junias favorithistoria i Sverige fick mången svensk att hoppa högt; hur går det egentligen till på spanska dagis??!!

Jo en dag så blev Montse (fröken) jättearg, så hon sa: FORA (ut)!! Alla barnen tontos tontos (dumma dumma)!! Och Montse putta (här får lilla Junia akta sig, putta på svenska är en sak, puta på katalan/spanska något helt annat, såg Rogges reaktion när Junia berättade här hemma...) alla barnen ner för trappan och skrek: RAPID RAPID, tontos (fort fort, dumskallar)!!! Montse sa: FORA, till patin alla barnen (ut på gården med er)!

Och vi, alla barnen, vi grävade och grävade så, med spadas, ett litet hål, en forat, och så liten så Montse inte kan komma ner för hon är så tjock så tjock (denna del uteslöt jag då jag återgav historien till Montse). Och Montse, va, med en pistola PSCHUUUNG PSCUUUNG alla barnen o ner i hålet!

Va, sköt Montse alla barnen??

Si, mamma, med en pistola!!!

6 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

:-)! Waow! Jag vill också gå på spanskt dagis!

Viktoria Löwenthal dijo...

Eller ännu hellre jobba på ett, känns som att man är mindre i skottzonen då : )

Eva dijo...

HAHA!

Anónimo dijo...

Junia, Junia vad månde bliva..
säkert en liten kriminalförfattare på gång där.
skrattade så jag vek mig dubbel.

Anónimo dijo...

Jag tror också att hon kommer att bli krimi-författare.
Skitbra!
Helena

Anónimo dijo...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!