4 abr 2008

Någon?


Någon som vet var man kan köpa denna?

No secret av womensecret

5 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Vet inte, men ska hålla ögonen öppna.
Hur många och av vilken sort (parfym eller EdT) och storlek ska de va?

KARLAVAGNEN dijo...

http://womensecret.com/wwws.asp

Har du provat i någon av butikerna i Barcelona? Finns plenty? Hmm, nu ska jag kolla var i Madrid den finns så ska jag luuuukta på den....

Selmas o Gretas krypin dijo...

Åhhh är det denna som doftar i butikerna, womens secret??? Har tänkt jag ska fråga vilken de har... Du som jag är ju doft-freaks och jag är just såååå frustrerad över att jag inte kom ihåg att fråga vilken bebisluktagott de använde på Teknon..(tänk, som vi var emot detta förr! Nu tycker jag plötsligt det är mysigt om bebisen har lite doftagott på kläderna ibland) :-) . Hur var det din bebisluktagott hette nu igen? Kanske är det samma som på Teknon?

Viktoria Löwenthal dijo...

1) En flaska räcker gott, och det är nog inget dyrt, så ngt "eau de" har den inte ens. Den luktar bara så himla dag-gott!
2)har frågat ÖVERALLT, varenda encargada, inggen har hört talas om den, det är det värsta.
3) Så nä, det är inte denna som doftar i butiken.
4) Lilla Gala har nu Milton Colonia, fast det var INTE den de hade på clinica sagrada familia, tyvärr, för den de hade luktade ÄNNU gódare. Men junia kom hem med en i håret häromdagen som luktade GUDOMLIGT, skall fråga vad den hette (fast milton luktar gott också, absolut).

Ja tänk vad man kan ändras va? vi var ju SUPERANTI!!!

KARLAVAGNEN dijo...

Du, om jag ramlar på den så ska jag köpa några flaskor till dig! Till Katalonien bör jag komma under året. Speciellt som jag missade den årliga Calcotadan.