21 abr 2008

Fox i närbild

Konstig bild ja, jag håller med!

6 comentarios:

Rebecca Löwenthal dijo...

Kata-fucking-strof. Nu har vi letat på stora ICA efter Gingercookies. Det finns INGA!!! men jag har ännu inte gett upp hoppet. Malmborgs vid Erikslust finns kvar att utforska.

Viktoria Löwenthal dijo...

Om jag vore du skulle jag ge upp malmöletande och gå direkt på källan, dvs internetköp. kolla för säkerhetsskull också amerikanska mataffären vid kanalen vid södertull även om det bär mig emot att rekommendera ngt amerikanskt : )

KARLAVAGNEN dijo...

Flickor, flickor... Ni kanske har spettekaka men det är i Gbg och Sthlm de har Ginger snapsen...
Kolla här!!! http://webshop.englishshop.se/en/article/346/foxs_traditional_gingers

KARLAVAGNEN dijo...

Rebecca www.grays.se är det syrran refererar till...

Rebecca Löwenthal dijo...

Mange tack! Köpenhamn på lördag, för strosning, danskarna har säkert gingercookies, så kontinentala som de är. Annars internetshopping, bara för att det är så hysteriskt gott.

Viktoria Löwenthal dijo...

är du vaken redan? det var som fan. ja hör går dammsugaren varm..