9 abr 2008

Godnatt dystra huvud

Jag är INTE mig själv. Det är man inte när man ammar, så är det bara. Jag kan acceptera så långt.
MEN vad jag inte kan acceptera (fast jag tyvärr inte kan annat) är att jag gör saker som är rent åt skogen fel.
Hela morgonen har jag knåpat med Junias present till Selma, för Selma har dels blivit storasyster, dels skall hon fylla 3 på måndag. Eftersom hon fyller så stort så skall hon få en Mp3 full med sagor som hon kan ha att lyssna på (i bilen/sängen etc.). S¨jag har hela morgonen fyllt den med saga efter saga via vår störda dator (hakar upp sig så man måste stänga av hela klabbet). Emellanåt har den frågat mig någonting och jag, JAG, har gjort så som jag alltid blir vansinnig när andra gör: Utan att läsa vad den frågar mig så klickar jag JA.
JAG BLIR SÅ TRÖTT!!
För vad har jag sagt ja till? Jo, att radera ut befintlig fil och skriva över med den nya, och detta i ALLA FALL där det hette Unknown artist (Gittan och fårskallarna/Emil/Astrid läser Emil etc.).
Så jag har alltså, för er som fortfarande inte förstår, dedikerat en hel förmiddag till att spela in typ 2 sagor allt som allt.
Kommentarer behövs tack INTE.

No hay comentarios: