23 abr 2008

Alldeles fruktansvärt förspanskad/förtantad


Idag insåg jag för första gången tjusningen med en "bata" dvs den sortens supersexiga städrock som alla äldre spanska damer har. men hallå, det är ju DÖPRAKTISKT! Här går jag och förstör favoritjoggingbyxa efter favoritjoggingbyxa och smutsar ner dem helt i onödan när det enda jag verkligen behöver är en bata! Kanske något att önska till min födelsedag. Ja tänk, det trodde jag väl aldrig.

Tam ta ta ta tam, ska vi, ska vi byta bata, ska vi byta bata med varann..

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Du behöver nog professionell hjälp! Åk genast tillbaka på semester! :-)

Anónimo dijo...

Nytt nick-name: Tant Raffa...

Du, hon bruttan i mitten på bilden kan inte ha haft ergonomiskt korrekt krökt rör på dammsugaren. Hon verkar ha skev rygg eller nått.

Elin dijo...

Ta den rosa,verkar fá bäst hemmafru attityd av den ;)

Anónimo dijo...

Och tänk så svalt med Bata på sommaren - du behöver inte ha något under ens!

Anónimo dijo...

En liten fråga som kanske inte har så mycket med dig att göra...Vet du vad som har hänt med Olgas blogg? Jag hann inte ens se ett litet "hejdå". Keep up the good work! :)

/Nanna

Viktoria Löwenthal dijo...

Oh, tänk att ni alla kan bli så inspirerade av lite hemmafrumode! Raffa..mmm..I like it! Även om Tia Ramona annars är mitt favoritalias.
Och tja, ergonomiskt = osexigt i spanien, tror du inte? Bättre då som Ci tycker; sexigt naket, man kan gärna välja mdell storblommig städrock så är man riktigt moderiktig.

nanna: näru, jag har inte en aning, men är inte förvånad. Lite radikalt kanske, men hon är allt lite radikal emellanåt, eller totalspontan kanske man kunde säga.