4 abr 2008

Bloggfiasko

Så konstigt, som Junia skulle ha sagt, idag skulle jag bloggförnya mig lite och ta steget in i den lite "roligare" bloggsfären och inte bara läsa högst privata bloggar av okändisar.
Inte någon större lycka, valde först Ugglas som jag hört lite om men han hade lagt ner redan i februari (inget jag grät över, jag läste lite gamla inlägg och tja, faktiskt rätt urtråkig och "hafsig"). Så gick dagen och nu gjorde jag ett nytt försök, han Schyffert kommer jag ihåg som rätt rolig då en gång i tiden så hans blogg kan man ju följa lite- nähä, han hade slutat den 23 mars. Fast om jag skall vara ärlig tycker jag inte han var så rolig han heller, lite Stockholmsdryg i största allmänhet och mycket interna "vi som känner till och fattar"-skämt.

Men slutsatsen av detta blir ju: Vill ni att någon skall sluta blogga så skicka in mig att läsa den!

Och heder åt alla oavlönade långtidsbloggare!

No hay comentarios: