21 abr 2008

Nä visst



Jo visst, jag är tillbaka. Min kära syster Bebecka slänger mig med huvudet före rakt tillbaka till verkligheten (i kommentar nedan).

Tillbaka till en lägenhet som jag lämnade på ett sätt. Och som jag återvänder till..och den är..annorlunda. Gissa om det är till det bättre eller till det sämre.


Men Junia är jätteglad (och säkert Rogge också, ja inte bara för att jag är tillbaka och han älskar mig utan för att han tycker det är skönare när jag är hemma; han kom på att kylskåpet inte fyller sig själv, han frågade hundra gånger om hur många par byxor Junia har eftersom han inte hittade några rena, mina blommor är många och man får inte vattna men de måste ju ha vatten för annars dör de och de var ett dilemma han knappast redde ut, och musen, ja nu förstod han ju att det var musen och han, och att t.ex kylskåp och tvättmaskin står på musens domäner = han KAN inte bara undvika den delen av huset och skjuta upp problemet), som ni kan se på bilden.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Jag är glad att Gala och du och de andra har haft det skönt, men det är väldigt trevligt att ni är på plats igen. Har sknat er alla. Närmare detaljer om musens öde, tack! SE bilden, jag är säkert dum men förstår inte riktigt? Puss.