13 oct 2008

Myspace

Nog har jag anat något men inte haft tid att ordentligt kolla vad som var i görningen. Alla snackar om Facebook (ja med alla menar jag media) som jag har lite svårt för (billig och dum och töntig) men så upptäcker jag efter ett samtal med väl insatt böna i Malmö att Myspace, det är grejer det. Där hängde typ alla jag känner (om man nu kan uttrycka sig så), värsta nätverken där (ja herre jisses, min kompis har i sitt nätverk: David Lynch, The Knife, Thievery Coperation just to mention a few!!!) men framför allt:
ALLA ÄR ENA SMÅ ARTISTER! (nej, inte att alla är ena små as, det säger jag inte, det är min väninna, hon från myspace, som skulle ha sagt det). Kreativiteten flödar!
Alla är JÄTTEBALLA och har musik och personal dj:s och flashiga foton etc. WOW! Hur har jag helt missat detta?! För att jag inte är en konstnär, antar jag att jag skulle kunna väsa till mig själv. Jag är bara, jag erkänner, helt jäkla praktiskt lagd. Ingen man drar med på vernisage, om ni förstår vad jag menar (eller säg bara Tate Modern och se reaktion). men faktiskt, jag är helt imponerad just nu av vad mina vänner pysslar med på myspace. Shit vad mycket surftimmar jag har framför mig nu (bäst vore om jag glömde bort detta faktum helt och hållet).

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Jodå, jag ska fortsätta blogga.
Men jag byter adress hit:
http://citruscitron.wordpress.com

Viktoria Löwenthal dijo...

hmmm...not.