17 oct 2008

Fantastisk slutscen

Det bästa med youtube är att saker uppdateras, man är aldrig ensam om att vilja nostalgitrippa och svenskar är ENORMT bra på att lägga upp gamla grejer på nätet (ja faktiskt, jag blir SÅ imponerad av alla dessa människor spom ägnar timar åt att ladda upp åt oss andra som bara laddar ner!).
Om inte Rogge börjar göra godare mat (samt städa bättre och plocka mer och bli mer ekonomisk samt gärna som ett plus också tjäna lite feta stålar) skall jag gifta mig med ngn ifrån filmen G.


4 comentarios:

Selmas o Gretas krypin dijo...

Ja jag kan bara hålla med...FANTASTISK SLUTSCEN!!! Sebastian är sååååååååååå snygg!!
Du vet väl att jag känner honom på riktigt? Eller kände kanske man ska säga. Var hans "personliga" bankman 1990-93, det du! :-)

Lilla A dijo...

Ååååhhh! Tack för den nostalgitrippen!!!

KARLAVAGNEN dijo...

Öööh, här har jag nog missat nåt. Hajar nolla över vad det var som var så fantastiskt. Hängde nog för mycket i stall å sånt som tonåring.

Viktoria Löwenthal dijo...

Maria: Jag tycker du skall starta bankbusiness här i barcelona, och så kan vi bjuda in gamla kunder...
lilla a: ja visst är den fantastisk!!! jag ryyyser

karlis: äh vad då, jag gick i fyran när den kom, hängde i stallet och spelade handboll och AVGUDADE alla som var med i denna film.