31 oct 2008

Here I am

We´re back.
Med en superuppkoppling!
Det tog sin lilla tid och jag går säkert under "Hysterika" på Orange (kommer mitt nummer upp på skärmen så kommer det automatiskt 5 eldgafflar efteråt typ VARNING!! SUBBA!!) efter att ha blivit komplett galen ett antal gånger. Men helt ärligt, de har INGEN kundservicemindedpolicy (typ Sterlingnivå, och nu vet vi ju hur det gick för dem...hehe).
Jag skall ABSOLUT inte berätta vad som hänt, roligare kan vi ha det, men igår ringer någon idiot och menar på att det nu är löst och att det var ett generellt fel för hela området...Efter att cirka 9 idioter dagligen har fått mig att göra en massa idiotiska och tidskrävande tester. STÖRIGT. Och säkert dessutom lögn. För inte kan det vara så illa som att ett helt department som har hand om kundservice skulle ha missat denna lilla detalj..?

2 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Så gött du e tebaka. Med peace love and harmony!

Viktoria Löwenthal dijo...

hehe, tack! skönt att se att blogen lever vidare även utan mig (ringde dock och fick uppdateringar av mamma lena...sicken nörd man är, tror knappt det är sant själv!!)