7 oct 2008

Junia går på bal

Junia har börjat dans/sångskola. Vi hade inte riktigt klart för oss om första dagen verkligen var idag så när Rogge fick ett jakande svar berättade han detta för Junia varpå hon utbrister: -Men pappa! Jag har ju inte min klänning med mig!!
När jag hämtade henne fick jag höra allt möjligt bl.a. att: -Mamma jag älskar att gå på bal! Jag dansade hela kvällen med Aleix, han var prins och jag var prinsessa. Åh mamma, det var jättevackert, jag hade klänning med rosa riktiga vingar, med diamanter, och jag kunde flyga!
Låter som en bra dansskola, eller, bal var det ja.
Hallå någon! Finns det en dold prinsessa i mig eller Rogge som Junia lever ut eller var har hon fått allt detta ifrån?

1 comentario:

Anónimo dijo...

åå Junia, har du redan hittat din prins? jag letar fortfarande.