3 ene 2010

Shit

Jag har inte tid att skriva för vi sitter mest och kollar au pair-applikationer på all ledig tid, kan ändå inte få upp foton från nyår för batteriet på kameran har dött och i morgon skall jag jobba klockan 09 inne i bcn så jag måste förbereda och jo, barnen är ju jullovslediga och river runt mest hela tiden. Och mitt i detta får betty och rossy (the godmothers) för sig att kanske susa till bcn för några månader så då surfar jag runt och kollar boende till dem. Och nu säger rogge att han vill ha datorn för ngt..pjust. Men det kommer foton från fint nyårsfirande, jag lovar.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hej!
Hittade in till din blogg via Louise´s blogg. Jag skulle ha älskat att vara aupair, men kommer åka utomlands i maj-september, så känns inte riktigt som någon idé att skicka in någon ansökan.

Hoppas ni hittar en bra aupair.

MVH Jessica

Viktoria Löwenthal dijo...

Tusen tack Jessica, hoppas du får en bra resa!