21 ene 2010

För ett år sedan

Gala fyller år idag. Det gjorde hon för ett år sedan också. jag kommer inte ihåg ett skvatt, jag vet inte om vi firade med tårta på sängen, vilken säng, paket - vilka paket. Fanns vi? Efter ett år med sömnpass på 10 minuter, ibland lyxiga 20 minuter, så var vi rätt möra.
Idag är dagen då allt förändrades. Jag blev i och med Galas 1-årsdag varse att vi hade haft detta problem i ett år. Ett år utan att sova mer än 10 minuter är LÅÅÅÅNG tid.
För ett år sedan tog vi pengarna som Gala fick i 1-årspresent och investerade i vår familj. Jag ringde till Carmen Martorell och vårt liv fick en nystart, en vändning. Redan telefonsamtalet dit var en början på ett nytt liv:"1-års flicka med sömnproblem, ja det tar vi hand om.". Så sade sekreteraren lugnt, som att det inte handlade om annat än ett nageltrång.

Jag är dem evigt tacksam! Jag är evigt tacksam till Mari som rekommenderade denna fantastiska människa. Och jag kommer för alltid förbli extremt lojal och tacksam till akupunkturen som sådan. Man behöver inte tro på akupunktur för att det skall hjälpa, det funkar av sig själv. Och det funkar ganska omedelbart om nålarna är rätt satta (dvs om rätt diagnos blivit ställd).

Har du något problem som du tror ingen kan bota, gå till en RIKTIG akupunktör (inte någon som kan lite akupunktur och lite homeopati och lite av varje utan en som har den långa riktiga utbildningen samt brinner för sin uppgift. I Sverige känner jag hittills bara till en, och hon finns i Malmö:
Dr. Lins Akupunktur
Föreningsgatan 83, 21214 Malmö
040-886 58‎


Omdömen finns att läsa på: http://www.rejta.se/omdome/371627/Dr.+Lins+Akupunktur

I Barcelona var vi som sagt hos Carmen Martorell, hon finns på: Balmes 174 entlo 2A, Tel: 932180439

Mer om henne på hennes web:
http://www.mingmen.es/ (Där finns även video man kan kolla henne arbete på)

No hay comentarios: