18 ene 2010

Nämen!

Fick en länk skickad till mig av Monkan och det tog 2 ggr innan jag fattade varför. Varför ville monkan att vi skulle äta yoghurt från Danone som är dyrare än andra märken?
Eller var det för att hon verkligen trodde att vi skulle vinna finfina priser?
Tänkte för mig själv att det kunde jag ju köpa själv (finfina priser alltså) för de pengarna som jag sparar in på att INTE köpa Danone (och på köpet slippa ful logga med en dinousarie eller annat).
Men så såg jag: Det är ju lilla Elsa!! Inte Kusin Elsa utan "Vi-får-ärva-kläder-ibland-Elsa" tillika Maris (egocollection.com) dotter. WoW!

2 comentarios:

mari dijo...

Elsa har växt ur en svart lång kjol med rosa och lila prickar??? Låter konstigt men kanske men den är ganska kul. Tror du att det kan vara något för Junia? Jag funderar förresten på att sluta jobba nu när jag har blivit modell-mamma!

Unknown dijo...

Tycker den låter fantastisk!
vad roligt att ni fick jobbet, och inget litet jobb heller!

Ego collection samt modellmamma - låter som ett väldans bra alternativ till att sitta och sura på the office. Äsch javers, med lite rötjut till lunch så verkar ni klara er prima ballerina : )