28 oct 2009

Skeptikern skall ge råd


Eftersom jag nu kommit över den värsta fasen i mitt liv och kommit ut på andra sidan så har jag tänkt att den här bloggen, om den överlever, skall få en extra uppgift. Eftersom jag har koll på vad folk googlat på för att hamna på min blogg (jo, det är en sjuklig besatthet, jag brukar bortförklarade med att antropologen i mig ständigt är vaken men det är mer än så gott folk, det är mkt mer än så) och ofta ser jag att någon stackare googlat efter något för att finna ett svar och det svaret kanske jag sitter inne med men det är inte det de hittar i bloggen för där skriver jag mest bara strunt.

Och eftersom jag är en högst vetenskapligt lagd människa så kan ni lita på att om jag t.ex. säger att honung hjälper mot hemorojder så GÖR DET DET, det är inget som jag bara säger utan att ha provat (som rynkfria krämer som inte funkar.. jag menar; säger jag att Bioterm Aqua source minimerade mina rynkor drastiskt på bara några veckor SÅ ÄR DET SANT och ni kan genast gå ut och köpa er en. Det hade jag gjort omjag hade råd, men det har jag inte så nu vet ni varför jag är rynkig trots att denna fantastiska kräm finns. Och nej, tyvärr har inge betalt mig för att skriva detta för ingen ger mig den betydelsen. tyvärr.).

1 comentario:

KARLAVAGNEN dijo...

Rebecka och mamma! Take note - detta är ett julklappstips om något!!! Själv har jag hört att Boots no. 7 serum eller nåt skulle funka mot rynkor.

Fast Vickan - du e ju inte rynkig ju! Ev har du kanske soliga streck runt ögonen men de räknas ju inte (va sa du? Inte sabba dina fina vinkar om julklappstips? Oh, okay då!) Å nä, jag tänker inte kommentera om alternativ användning av honung.