29 oct 2009

Att bli snygg på foto



Att en skall bli snygg på foto är svårt, i synnerhet om personen i fråga inte känner till sina vinklar och vilket öga det var som var snett och lite mindre och vilken sida som då är mest fördelaktig etc. Sådana som jag alltså.
Junia är rätt fotogenisk så hon brukar bli bra på de flesta foton. Och så lilla Gala som är som jag och dessutom bara vill ha napp och gallskriker så fort man drar ut den. Så fan vet om det blir några fler familjeporträtt till släkten, vi får liksom inte till det. Och visst ser ni rätt, klockan är inte ens läggdags för barnen och jag har redan nattlinne på..

6 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Tycker bilden var fin!

Selmas o Gretas krypin dijo...

Håller absolut med Karlavagnen!! Snyggt foto på snygga tjejer!!!
:-)

mormor Lena dijo...

Ja, verkligen fin bild. Jag längtar efter er och det ska bli så roligt att åka iväg och hälsa på er och det är SNART!!!!!Puss, puss.

Unknown dijo...

men hallå! ser ni inte att gala gallskriker och typ inte är med?? JAG är rätt snygg annars : )
har ju en del andra bilder där gala och junia är söta men jag ser miffo ut...hehe

Anónimo dijo...

Du ar skitsnygg!!
Och barnen ar bedarande :-)
Kram

anna nolan dijo...

Det var jag, Anna, som kommenterade...men jag fattade inte all spanska pa slutet sa jag blev anonym...;-)!