11 jul 2008

Riktigt dåligt tips 2


Rogge fick ett tips om en chiringuito (tillfällig restaurang på playan) en bit bort på vår playa. Fredrika, hennes Majk, gala och jag drog HUNGRIGA dit för att testa.

Rogge glömde en liten detalj: att berätta att alla kyparna var argentinare.

Har ni aldrig ätit på en katalansk restaurang där alla kypare är argentinare och jo, jag ringar in det så kan ingen komma och säga att jag är rasist eller något annat fånigt, men jag svär över min feta kropp att argentinare inom hotell/serviceyrken i Katalonien är DÖDEN för gästerna.

Men, vi gav det en chans för stället var coolt, låg mitt på playan, lite Thailand över det och en dj som spelade soft chill musik. Skulle vi INTE ha gjort. Katastrof från början till slut. Jag orkar faktiskt inte ens dra detaljerna, väljer att lägga det låååångt bakom mig och bara rekommendera er att INTE gå dit samt att ALDRIG lyssna på ett råd från någon som ni nte känner.

Bongs omdöme lyder:
Inte ens Misstag är tillräckligt illa som omdöme, i synnerhet vad gäller servicen men även maten lämnade en hel del att önska och priserna för detta eländiga matspektakel skall vi inte ens nämna.
På bild: Fredrika och Majk, glada innan vi visste vad som väntade oss...
För alla som inte vet var Bong är eller står för: http://sydsvenskan.se/dygnetrunt/bong/

No hay comentarios: