19 jul 2008

Eååå

Jag har glömt sladden till kameran hemma, alltså den som för över bilderna till datorn. Så tills rogge komemr hit eller jag kommer på en lösning så får vi vara utan bilder.

Dagens bild är egentligen från i torsdags kväll då jag packade upp. På bilden ser ni min öppna resväska med bikinisar och solhatt i ett hörn. Det skall illustrera att jag inte riktigt tror på den svenska sommaren, eller snarare, inte i denna tappningen.
Så nu ligger badkläderna i resväskan under sängen. Kan kanske lika väl glömma bort koden till låset. Är det DETTA vissa utlandssvenskar längtar hem till? Inte kloka.

3 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Brukar gå att köpa slika sladdar för billiga sek på Media markt eller dyl detaljhandel.

Måår pischures pliiis!

KARLAVAGNEN dijo...

Jaa och fika på www.alunbruket.com
åååk dit!!!!

Monica dijo...

men,..kan du inte bara ta ur kortet och stoppa in i tex en bärbar dator? eller anv en kortläsare? eller fotar du med mobilen?

hoppas allt är bra i swe och att ni har lika bra väder nere i skâne som vi här uppe i norr!