5 jul 2008

KAOS hos familjen



Ja om ni undrar över min frånvaro så kan vi säga som så här:
Bilden här ovan är representativ för hela lägenheten, varenda kvadratmeter av våra cirka 110. Stökigt, oorganiserat, schabbigt och hemskt. Titta bara, det har till och med trillat en sopborste över Gala som en uppmaning till henne att sätta igång å hjälpa till!
Men som alla ni skolade vet så är det som lyder: Ur kaos ORDNING, alltså ser det ÄNNU värre ut nu för nu har jag dragit ut varenda pryl, vartenda papper skall gås igenom etc. så i morgon om vi har lite dagsljus (ja inte skall väl jordens undergång komma nu än?) så skall jag foto det ÄNNU värre kaoset som råder (och hurra vad bra det kommer bli, en dag, någon gång, helst innan torsdag för då får vi besök...).

4 comentarios:

Rebecca Löwenthal dijo...

Verkar svettigt mest.

Viktoria Löwenthal dijo...

Njae inte så farligt! Är du vaken?

Anónimo dijo...

Jag är också vaken!!!! och tycker att det hos dig ser ut som hos mig, fast här finns ju inga söta barn förstås, att lägga på golvet. Men snart kanske!!!

Viktoria Löwenthal dijo...

Uj, hela familjen uppe och surfar, shit vilken dekadens! fast nu skall jag i alla fall gå och sova, god natt!