6 jul 2008

Hot om skilsmässa

Efter hot om skilsmässa har jag nu en skinande ren och superplockad lägenhet (ja inte plockad som i plockad höna utan plockad så som bara kvinnor oftast vet vad vi menar)! Hot lönar sig, jag skall klart köpa en pistol inom snarast och se till att ändra på lite grejs här hemma (så jag slipper hota med skilsmässa menar jag, för det känns så otroligt oromantiskt.
Vi gick på kalas och kom hem till detta mirakel. Ja ja, tro nu inte att rogge lidit av att inte få gå på kalas. Det är jättetrevligt och allt men man har verkligen så himla mycket annat man skall hinna med så vi brukar dela upp det lite;
Mina vänners barn: då går jag. Dagiskids: Då går socialt mycket mer kompetente rogge (ingen hit att springa på barnkalas till folk man knappt känner när man har social fobi).
Rogges vänners barn: Då går vi båda (fast de är inte så många ännu, de är ju lite sena på det här i Spain).

2 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

teater-viskar: hur gick det med era romantiska middagar. Ni skulle väl turas om att laga middag varannan fredag kväll eller så?

Viktoria Löwenthal dijo...

Hahahaaaa

Frågade Rogge vad jag skulle svara och han sa: Dile que es una buena pregunta.

Jepp.