20 dic 2009

Och varför tystnade bloggen i torsdags?

Jo alltså, jag tror det kallades vrålångest.
Jag, Viktoria Löwenthal som aldrig går på några direkta bluffar och alltid är svinkritisk och tråkig och snål och ekonomisk, jag som köper ansiktsmask för 0,99 centimos och tycker att min handkräm som är så fantastisk men ändå överväger om jag skall köpa en ny nu när den är slut eftersom jag tycker den är lite för dyr för vår ekonomi (12 euro) för jag menar det FINNS handkrämer för 3 euro bla bla och you name it...jag råkade ut för en försäljare som lyckades pracka på mig döda havet-produkter för 150 euro. Yes.
That´s the truth. Och, ännu värre: Jag ÖVERVÄGDE att köpa skiten då det fortfarande var för 250 euro.
Fantastisk nagelglänsare, fantastisk salt att skrubba händerna med och som gjorde dem silkeslena (och vattnet svart), och så slutligen en fantastisk ansiktsmask med underlig liten magnetgrej som senare drog till sig masken..
Och det blev min julklapp, jag valde det själv. Jag biter i det sura äpplet, googlar på fanskapet och hoppas att det i alla fall skall bli en skön upplevelse...om än så dyr. Det blir nog jättebra. Uhhruummp..

3 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Vad? Är du mänsklig också?

Rebecca Löwenthal dijo...

"Allting kan säljas med mördande reklam".......

Anónimo dijo...

Jag kan ju lugna dig med att jag också gått på de där produkterna. Fast jag köpte bara glansfilen + handkräm + nagelolja för 300 spänn... Men jag övervägde det redan när det kostade 700 för 2. suck.... Fast mina naglar blänker fortfarande!