16 dic 2009

Ikväll så får vi se


Vad tror ni om mina chanser att få se Junia göra balettövningar inför mig och övriga föräldrar? Jag menar, med tanke på att Luciatåg inför pappa inte var tu tal..

Ja har ni tur så får ni se lite foton här senare ikväll. I doubt though. Nu när jag vet att jag har i alla fall en läsare som delar mitt skolförflutna och dyker upp med jämna mellanrum här på bloggen kan jag ju inte annat än att stryka under det jag tror att vi alla tänker så fort vi skall skriva ett engelskt ord som thought, though etc. nämligen säg nu i kör: O.U.G.H (uttalas var och en för sig på engelska). Är det detta de missat i spansk engelskundervisning??!!

1 comentario:

mormor Lena dijo...

Som sagt, med tanke på att hon inte ville visa sig i balettkläder ens inför mig, sin mormor, på hemmaplan, är kanske inte hoppet så stort. Annars tusen tack för alla fina bilder på mer eller mindre ovilliga/välvilliga Lucior... Det har varit fantastiskt roligt att följa er i saffransdegar och glöggdrickande, nästan som att vara med!!! Nästan.Många pussar.