13 dic 2009

Ikeas goda glögg








Och för att förhindra Non stop-tjuven körde vi i år med Lacacitos (inhemsk variant) så skulle de alla bli bortnorpade är det inte hela världen. Fast jag hade blivit jäkligt arg i alla fall, traumatiserad som man är från förra året.
Tack Ikea som ger oss en riktig jul med Spendrups Julmust (som vi dricker i mina fina glöggtennkoppar) och Blossa Glögg (som vi värmer i min fina glöggvärmare som jag fick av Emilys mamma i julpresent. Då, i ett blossande hett maj, kändes den lite malplacé, men attans vad den har gått varm!!).

4 comentarios:

KARLAVAGNEN dijo...

Glöggen är väl ok men julmusten är ruskig... Apotekarnes är mest mustig...

Fast ni ser ut att ha det riktigt advent-mys-pysigt ut!

KARLAVAGNEN dijo...

Jag pustar ut nu när Non Stop traumat är ur världen... Det har varit ett jobbigt år med denna spänning inför julhelgen och VAD som skulle hända!!!

Anónimo dijo...

Söta lucior, även kul att få se Monkan..

Viktoria Löwenthal dijo...

Haha, karlis, du är för rolig...jag tror nog du är den som bäst följer våra dramor. du är som alltid hjärtligt välkommen att bevittna härligheten live whenever du vill!

Och hej helena!! Mår ni bra däruppe? kul att du fortsätter hänga med oss här borta : )
Puss och god jul